پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215354
شايعه احتمال حضور طارمي و رضائيان در انفجار فرودگاه آتاتورک + تصاوير
تاریخ انتشار : 1395/04/09
نمایش : 1279
مهدي طارمي طبق بليط رزو شده قرار بوده است با پرواز ساعت 21:55 دقيقه امشب به تهران بازگردد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مهدي طارمي طبق بليط رزرو شده قرار بوده است با پرواز ساعت 21:55 دقيقه امشب به تهران بازگردد که احتمال حضور مسافران ايراني از جمله طارمي و رضاييان در فرودگاه را بسيار بالا مي‌برد.

 
احتمال حضور طارمي و رضائيان در انفجار فرودگاه آتاتورک
 
احتمال حضور طارمي و رضائيان در انفجار فرودگاه آتاتورک

در صفحه منتسب به عمو موسي سلامت از جانبازان 80% دفاع مقدس آمده است:
سلام عمو مهدي طارمي عزيزم خواب ديدم خواهش ميکنم ترکيه نرويد بخاطر حرکت زيبا در بازي النصر انجام داديد ميخواهند ازتو آنتقام بگيرند پول ترکبه مال $عربستان لقم حروم داعش در کمين شما هستن خدايا کمک بفرما ياعلي فداتشم جانباز عموموسي سلامت در کلبه قفسم
احتمال حضور طارمي و رضائيان در انفجار فرودگاه آتاتورک
 
ساعت 10 شب به وقت محلي نيز پرواز خطوط هواپيمايي ماهان از فرودگاه آتاتورک به تهران بوده است و اين موضوع احتمال وجود قربانيان ايراني را بالا مي برد.

برخي منابع خبري اعلام کردند اين دو بازيکن تا اوايل هفته آتي براي تحويل گرفتن منزل از باشگاه ريزه اسپور در ترکيه خواهند بود و زمان انفجار هم در فرودگاه نبوده اند.
 
طبق اين گزارش؛ در ساعات پاياني شب گذشته حمله تروريستي به فرودگاه آتاتورک شهر استانبول انجام شد که اين حمله تعدادي کشته و مجروح به جا گذاشته است.،اين اتفاق در حالي رخ داد که طبق قرار قبلي قرار بود مهدي طارمي و رامين رضاييان از اين فرودگاه عازم تهران شوند و همين موضوع باعث نگراني علاقمندان و خانواده اين بازيکنان شده بود.
 
در همين يازه مهدي طارمي گفته است: خدا را شکر من و رامين سالم و سرحال هستيم. ما قرار بود اواخر سه شنبه شب به ايران بياييم اما چون کار ما با باشگاه ريزه اسپور به عقد قرارداد کشيد ديگر به سمت فرودگاه نرفتيم و به هتل محل اقامت خود برگشتيم.
 
وي ادامه داد:ما تا چند روز ديگر به تهران باز خواهيم گشت چرا که بايد کارهاي اقامت و تهيه منزل در ترکيه را انجام دهيم. بايد بگويم ما حتي صداي انفجار را هم نشنيديم و خدا را شکر سالم هستيم.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html